tirsdag 4. august 2009

Things to do in 2009

Jeg sto i dusjen, og kom plutselig på "things to do-lista mi for 2009 jeg laget i mars.

Nå skal jeg se hvor langt jeg har kommet på listen. De som er uthevet har jeg gjort.

Things to do in 2009:
+ Løpe maraton Bli i September;)
+ Reise til Paris Var der etter Påsken:D
+ Reise andre plasser. Blir nok en tur til sveits i hvert fall;)
+ Dra på konserter Vært på Åge, DDR, Thåström m.m
+ Tilbringe minst en fin sommerdag i en park i Oslo Sofienbergsparken, Frognerparken +++
+ Spise is/drikke øl på Aker brygge
+ Påsketur i fjellet med kvikklunsj og appelsin
+ Kjeks og vin-kveld med gode venner
+ Flytte sammen med Camilla<3 Skal ikke flytte sammen med Camilla, men har flyttet inn med Ina og HIlde, som er like bra:D
+ Glede en fremmed på gaten. Har sikkert gjort det, bare at jeg ikke husker det, eller ubevist + Se hele sex and the city-serien (?)
+ Dra på telttur Med søstren min:)
+ Bestige ulike fjell Skallen xganger i hvert fall:P
+ Ta masse bilder med speilreflekskameratet!
+ Få besøk av søstren min i Oslo (Ikke sant, Sunniva?)
+ Grille/bade på Sundsand - hm, i hvert fsll vært der noen ganger i år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, æ ska kom!<3 Må bare skaff flybilett : D

-Sunniva.